>

Vad gör man en dag som denna?

Ja, vad gör man när man har en halvsjuk tvååring hemma plus en bebis?
Inget är kul mer än ett par minuter för Linnéa, småsjuk som hon är. Febern har gått ner en del men än är hon inte sig själv. Hon blir hemma hela veckan från dagis , har vi bestämt iaf.

Ute snöar det för fullt, kanske ingen idé att dra ut Linnéa i det här vädret.

Tvätten ska fixas, helst borde jag diska och allra helst skulle jag vilja scrappa lite., ;-)

Tack och lov är Maja en gladfis idag, jämfört med igår.

Här sitter hon i pyjamas i Linnéas barnstol (som snart blir Majas då storesyster ska få en "storatjejsstol") och håller koll på morsan som lagar frukost.
Tänk vad tiden går fort, hon sitter i barnstol nu. Snart är det dags för smakisar. ;-)

Efter frukost fick Linnéa tag i min "lilla" tekopp.. Visst är hon söt! ;-)


Nu ska vi nog trotsa vädrets makter och ta oss pulsande ut till bilen.
Varför har det kommit mer snö???
Jag som vädrade vår ju.. Suck..

Vi måste iväg och handla en vit t-shirt till Linnéa, som dom ska trycka på på dagis nästa vecka.
Det blir ett lagom projekt för en dag som denna..
Sen bör vi hem och fixa tvätten. SUCK!

Nån som vill bli hushållerska här? ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: