>

Var ärliga!

Snälla, snälla, snälla.
Kan folk inte bara vara ärliga?!!!

Jag är less på folk som inte vågar säga det dom tycker, umgås med folk som dom hyser agg emot utan att tala om det och som vänder kappan efter vinden. Bah!

Jag är inte utan briser, tvärtom ;-), men jag är ärlig iaf.
Jag kan vara bitchig, vimsig, bossig (utan att märka att jag är det), diskussionskåt, knäpp och allmänt amningshjärna.
Men jag vill ha en partner och vänner och familj runt mig som är ärliga.

Vad är det som är så svårt???

Jag vet att min ärlighet gör att vissa tar illa upp och vi går skilda vägar i livet, men i slutändan ångrar jag inget. För vem vill leva med folk som kanske tycker en helt annan sak om en än vad de säger?
De som stannar kvar i mitt liv VET jag att dom är bra människor som är ärliga mot mig och det uppskattar jag mer än 500 ytliga kompisar som inte kan vara ärliga.

Nu ska jag inte skriva mer, för då startar jag säkert nåt bråk. ;-)

Nu ropar ni säkert Bloggfight Bloggfight, men jag orkar fasiken inte..

Jag skakar nu av mig detta och inser att de som inte har stake att vara ärliga inte är värd att vara i mitt liv.

Mer ärlighet till folket!! 

Natti natti



JOOOO, glömde..
Min allra bästa underbara vän (ärlig som alltid) kommer hit på fredag.. Jag längtar massor!
Puss på dig
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: