>

WHIIIIIIIII!

Jag fick tipset av Kickan att tinytots.se hade rea (upp till 60%) på Beco Butterfly..
Gick in och kollade..

Fanns inte sååå många olika mönster kvar, bara fyra stycken, men vi hittade ett som vi båda gillar.
Och nedsatt från 1500 till 600! :-O

Då säger Johan:
"Men älskling, köp den! Det tycker jag du förtjänar!"

JAAA!

Så nu har jag betalt den och väntar tålmodigt på att den ska komma.. Fort fort fort!
Jag har suktat efter den selen ett bra tag nu..
Så nu är jag superglad!

Tack Kickan för tipset! KRAM

Så här ser den ut:


Snygg va!!

(Lånar bilden från tinytots.se)

Nu ska jag lägga mig. Imorrn kommer Anki med barnen och sen Ria o co.
Ska drömma sött om min nya sele.. :-D
Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Elin

Så underbart med en man som säger att man är värd att shoppa lite! :)

2009-03-12 @ 22:53:45
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel

Jag hoppas verkligen att febern ger med sig nu. Får se hur det är under dagen. Stackarn så jobbigt med feber.



Ja absolut hinner jag träffas innan bebisen kommer. Om han inte vill komma ut i helgen förstås! ;-) Men nästa vecka kan vi ses!

2009-03-13 @ 09:32:45
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: