>

Idag känns det bättre

Efter bollplanket i form av min mamma och min underbara stöttande man mår jag bättre idag. Jag är fortfarande ledsen men mår okej.

Helgen har väl varit okej. Vi har varit hemma och pysslat på i rätt lugn takt och inte gjort så mycket mer. Jo, grillat till varje måltid ungefär. ;-)
Jag älskar sommaren med all grillning!

Idag ska jag till mamma och vi ska gå på det nya Ikeat med ungarna.
Jag ska INTE shoppa. ;-)
Får se hur mycket jag kommer hem med ändå. Hi hi.
Sen en sväng till Plantagen och köpa lite sommarblommor till utekrukorna.
Sen till Biltema för att köpa nån "motorcykel-upphängnings-mojäng" till Johans hoj. Jag har fått ett artikelnummer, så jag vet vad jag ska ha. ;-)

Trevlig dag på er

Och Kickan! Stor kram till dig. Du vet att du är underbar vännen!
Vi klarar allt ihop!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: