>

Madicken-kopia?

Ja, det glömde jag att berätta.
I tisdags när det var dags att göra Linnéa i ordning för natten så såg jag att hon hade nåt i näsan.
En stor snorbuse? tänkte jag först.
Men icke..
Ett majskorn?
Nopp.
Efter ett tags pillande och sugande med snorsugen fick vi ut föremålet.

En gul ärta!

Jag pratade med dagis dagen efter och fick reda på att dom använt gula ärtor för att fylla en tygorm.
Hi hi.

Men var fick hon idén från, att stoppa ärtan i näsan?
Hon har aldrig haft tendenser att stoppa saker i näsan. Hon har aldrig sett Madicken. ;-)

Ja ja, ute ur näsan är den iaf.
Får hålla lite uppsikt på damen och hennes näsa.

Tänk om den inte synts och varit där i några dagar!
Kanske skulle slutat som ärtsoppa. Ha ha!
En gul ärta plus hederligt snor. Mums med ärtsoppa. ;-)


Bild lånad av www.kotp.se


God natt
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: