>

Mycket som händer

Här är det fullt upp, händer massor och jag hinner knappt med nåt känns det som. ;-)

I lördags kom min underbara Mia och tillbringade en heldag med oss. Vi åkte till Barkaby och kikade lite på PoP´s outletsbutik och några andra butiker. Skoj skoj.
Jag köpte ett par sandaler till Linnéa och faktist (!) ett par FOPPATOFFLOR till mig. Hi hi.
Jag som sagt att jag aldrig skulle äga ett par såna, för dom är fuuuula som stryk.
Men sen provade jag ett par och blev kär.
Det blev ett par vita med blommor på, som passar att skrota runt i på tomten.

När vi kom hem blev det grillat för hela slanten och sen god mandel/daimtårta till efterrätt.. MUMS!
Sista gottat för min del nämligen. ;-)
Mer om det nedan..

Söndagen inleddes med en tripp till pPlantagen för att köpa jord och kogödsel. Sen fick vi besök av svärmor och Fredrik och Anna. Blev kvar på middag och det var trevligt som alltid.

I måndags åkte jag och tjejerna till Mommen. Vi åkte hela bunten och grattade hennes vän Ulla.
Jag var duktig och skippade fikabrödet.

Det är ju så att jag igår, tisdag, skrev in mig på Viktväktarna. :-D
Nu ska överflödeskilona jobbas bort!

Var inte helt smal innan två täta graviditeter men nu känner jag mig klar med barnafödandet och redo att gå ner.
Åkte på ett möte och skrev in mig och hittills går det riktigt bra.
Får äta en hel del extra Points eftersom jag ammar, så det är nästan svårt att komma upp i allt jag ska äta.
Men jag vet ju att det är så att jag äter bra mat och lagomt stora portioner MEN smaskar i mig gotta mellan målen.
Men nu är det slut med det!

Så peppa mig gärna, för det kan jag behöva när motivationen tryter. :-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: