>

Prommis

Hej hej, vi har precis kommit hem från en promenad i det fina vädret.
Vi gick drygt 6 km och det var så mysigt så.
Att gå med båda barnen i tvillingvagnen ger en extra stjuts åt promenaden. ;-)
Gratis motion. He he.

Dag tre på vv går finemang, än så länge. Dag tre brukar vara tuff, med tanke på sötsuget men än känner jag inget.

Nu sover faktist båda tjejerna i vagnen och jag ska softa en liten stund i solstolen med en flaska vatten och en god bok. Min belöning. ;-)

Sen måste jag väcka Linnéa iaf, annars sover hon inte på eftermiddan..

Trudliloo
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Kickan

Kram till dig vännen!!

2009-05-17 @ 21:01:06
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: