>

Slitit hund, ehhh vit hund?

Jag har haft en sån där dag igen, då jag förvånas över hur snälla barnen ibland är. Jag har hunnit massor idag ju.
Varför hinner jag inte nåt alls andra dagar?
Jag fattar det inte...

Jag har idag:
- lämnat Linnéa på dagis
- åkte och handlade färg och penslar
- åkte och köpte tapetklister och lite annat
- åkte hem, lekte med Maja
- åt lunch, matade Maja och la henne
- målade klart sista väggen i Majas rum
- slipade, grundmålade och målade två garderobsdörrar
- grundmålade och målade golvlisterna
- åkte och handlade

allt detta med ett och senare två barn.
puh!

de hemska garderobsdörrarna blev VIIITA (vilken överraskning va?!) och är nu på plats..

lite bilder:


Garderobsdörrarna innan


Närbild på den fiiiiiina original(?)tapeten på dörren. Den är ljusblågrå med aprikost mönster.. Ryyyser..


Den nymålade vita garderobsdörren, den nymålade vita väggen och glöm inte den nymålade viiiita golvlisten.
Nu saknas bara dörrfodret och måla dessa och dörrkarmen. Jag väntar på att min man ska kapa till fodrena rätt (hi hi) så jag kan fixa till dom med lite spackel och färg.

Nä, det kommer inte bli vitt vitt vitt..
I morgon (hoppas jag) sätts den nya fond/fototapeten upp på den motsatta väggen till den på bilden.
Den är verkligen färgglad..
Bilder kommer när allt är klart..

Nu ska jag soooova tidigt. Imorgon ska det fixas massor.
Whiiie! Jag är på gång!

Postad i: Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vad fint det blir stumpan, dörrarna har verkligen fått ett REJÄL ansiktslyft!!! :D

2009-05-27 @ 22:49:47
Postat av: Mommen

Heja..heja....heja....

;)

2009-05-28 @ 14:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: