>

Spackeldamm i näsan

Japp, mysigt värre.

Idag har svärmor varit snäll och tagit hand om barnen så jag har hunnit slipa spacklet som nu suttit där på väggen i hmm ett par veckor (?) i Majas blivande rum.

Men självklart blev ett hörn inte bra så jag blev tvungen att spackla lite mer.
Sen var det bara att vänta. Och vänta. Och vänta. På att det skulle torka.
Någon som vet hur kul det är att titta på en vägg och vänta på att spacklet ska torka?

SUCK

Till slut torkade det och jag kunde slipa klart.

Sen efter att barnen somnat och snälla svärmor åkt så målade jag och Johan första lagret vitfärg på väggarna.
Nice.. :-D
I morgon är det full fart igen.

Nu ska jag försöka nysa ut allt slipdamm ur näsan och kolla på Schyfferts show på teve..

Trevlig kväll!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: