>

Whiiiiiieee

Idag är det onsdag och sista arbetsdagen på veckan. Ehh, som om jag, den pralinätande damtidningsläsande hemmafrun, skulle bry mig om det.. He he
Hela mitt liv är ju bara en rosa gullig bubbla, med snälla barn som är rena, artiga och mysiga.

Eller näääeee.
Snorig Linnéa kinkig hela vägen hem från dagis, för hon ville leka mer med kompisen Hedda.
Nerbajsad Maja som bara vill dra av sin mammas sista slitna hårtussar. Dessutom kan hon inte sitta, nä för det går INTE för sig, näe man ska ståååååååååå hela dagen. Mina armar värker! Stå och hoppa hela tiden... Suck..
Dessutom känner jag just nu en omisskännelig lukt att Linnéa bajsat i blöjan och inte orkar gå på pottan...

Mammalivet är underbart hela tiden!

Nu kommer mannen hem, maten är snart klar i ugnen.

Skriver mer sen...
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: