>

Fullt ös

Ja, jag hinner inte blogga så mycket just nu. Jag har fullt upp med barnen, fixa inför julen, scrappa alla julkort och sånt där du vet. ;-)

I tisdags fyllde Maja ETT ÅR, vår stora tjej. :-D

Vi hade kalas hela helgen, på lördagen kom alla vänner och barnvänner och på söndag kom släkten.
Mycket tårta blev det. ;-)

I tisdags fyllde även Findus år. Tre år. Stort Grattis!
Och i torsdags fyllde även hans mamma Anki år. Grattis till henne med. ;-)

Igår fredags firade vi dom båda med kalas.
Då fick jag äntligen ge korten jag gjort till dom, som jag längtat efter att få lägga ut här. ;-)
Självklart fick dom paket också, hi hi.


Grattis Findus

Och nu, till min förskräckelse, inser jag att jag inte fotat Ankis kort. NEJ!

Anki, kan man få en bild? ;-)


Annars så är allt som vanligt.
Förutom att jag idag ska få lyxa med en SPA-dag. Inte varje dag det händer. ;-)

Trevlig dag på er!
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: marie ssssssssss

jag älskar det kortet.. så härligt glatt!!!

2009-11-29 @ 14:35:05
URL: http://mariespysselhorna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: