>

Korkad mamma?

Ibland kan man ju undra hur det står till där uppe.
Maja har kinkat i ett par dagar och jag har tänkt, men hallåååå varför är du så kinkig unge!
Idag ser jag att TRE tänder brytit genom tandköttet samtidigt. Inte undra på att ungen var kinkig, det måste ju göra ont ju.

Och det var ju inte sååå länge sen jag hade barn med tänder på g, men ändå slog inte tanken mig. ;-)
Amningshjärnan som slagit till permanent? ;-)


Annars är allt som vanligt.
Linnéa är ljuvligt trotsig och vissa dagar är bättre och vissa definitivt sämre. ;-)
I tisdags var jag , Anna och Marie på scrapkväll hos Stellas, som vanligt i slutet av månaden.
Jag fick två julkort gjorda och en sida i ett minialbum som jag håller på med. Joo, fyra bokmärken fick jag klara också, som är på beställning från Sema.

Ska försöka få in bilder senare, då ungarna är mer sammarbetsvilliga. Dvs är dom sooover. ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: