>

Mina senaste alster

Här kommer lite bilder på det senaste jag scrappat.

Ett minialbum jobbar jag på nu, men jag kan inte visa några bilder eftersom det ska bli en present.

Men lite bilder på bokmärken (med namn på) som jag gjort på beställning får ni här:





Sen har jag fått till tre julkort bara, men det är en start. ;-)


Framsida


Insidan


Ett till kort med samma vikning


Julkort nr 3


Så ser insidan ut. Stilrent. Det sitter en kardborreplupp som stängning och det funkade riktigt bra. :-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (7)

Kommentarer
Postat av: marie

bokmärkena (som jag nu 4 gånger försökt stava till) blev ju toppenbra!!! du kan ju snart försörja dig på det här hihi... ;)

2009-10-30 @ 16:55:50
Postat av: Zozzo

Åååh så mkt fiint!!!:-) Jätte fina tags må jsg säga!!Kraamar

2009-10-30 @ 18:01:21
URL: http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com
Postat av: marie

bokstäverna på bokmärkena blev så himla bra!!!

2009-11-02 @ 16:23:44
Postat av: Carina

Tjenare tjejen



Kanonfina julkort och bokmärken ju, en dum fråga har jag bara, hur har du gjort bakgrunden på bokmärkena så det ser ut som vattenskadat???



KRAM

Carina

2009-11-02 @ 19:15:33
Postat av: Tant Ulrika

Ny tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/11/tant-lottar-ut-ett-hemligt-paket-varde.html



..med ett finfint "barnpaket" i potten! (Tipsar dig som tävlat hos mig tidigare :)



Ha en toppenkväll! Kram

2009-11-03 @ 21:25:14
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anki

Fiint =) Ja vill åxå hinna scrappa meeeeer..!

Kul m kardborrestängning på kortet, den idén snor ja -tack så mkt!! =)

2009-11-05 @ 19:01:17
Postat av: Angel

Zozzo- Tackar!



Marie- Om det vore så väl! ;-) Men man kan ju alltid önska. ;-)



Carina- Bakgrundspappret har jag gjort med distresser (dynor). Och ja, jag har skvätt vattendroppar på för att få den effekten. Prova!



Anki- Ja prova kardborreband! Jag köpte mina på Biltema, för en jättebillig peng..

2009-11-08 @ 16:30:26
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: