>

Sorry allihopa

Jag har helt enkelt haft så mycket att göra och sen har jag varit så himla trött sista  två veckorna att jag lätt somnat åtta på kvällen.

Liten uppdatering..
Jag och Maja har varit till Dalarna och hälsat på Sofie, Robban och lille Wille.
Jaaa, rottisen Hobbe också såklart.
Har en massa bilder på kameran, men hittar den inte just nu. Ska be mannen fixa fram den senare. ;-)
Det var jättekul att träffas och se Wille.
Att köra upp och ner gick också väldigt bra, för Maja sov som en stock i båda riktningarna. ;-)

Sen har dagarna fyllts av allt sånt där vanligt. Vara med våra underbara ungar, fixa här hemma och försöka klämma in lite scrap här och var. Har varit två dagar i rad till återvinningscentralen, som det så fint heter, eller rättare sagt Soptippen. Vi behövde slänga en massa spill och skräp som kommer fram när man renoverar.

Joo, vi hade Kristin, Jonas, Viktor och Lukas över på middag i fredags.
Vi åt hemmagjord pizza och sen avslutade vi med glass. En barnanpassad middag, så att säga. ;-)
Men alla åt gott och det var en mycker trevlig kväll.

Nu väntar jag på att Maja ska vakna, för hon råkade somna här på morgonkvisten.
Vi ska snart iväg till Öppnis och där träffa Anki och company.
Sen ska vi iväg till farmor Monica och hämta Linnéa, som varit där under helgen.

Kram och ha en underbar dag!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: