>

Stellas igen

I tisdags var´Marie över hit på dagen och flickorna var helt betagna i henne.
Sen efter middagen lämnade vi Johane hemma med tjejerna och åkte till månadens scrapträff hos Stellas.se.
Det var jättetrevligt som alltid!

Jag gjorde två födelsdagskort (som jag inte kan visa här ännu) och en gjorde en LO halvfärdig. Dagen efter gjorde jag den klar när Maja sov middag. ;-)

Så här blev den:



I revan har jag cracklepaintat och strött gliter över och även fjärilen har fått crackle paint på dig och sen liten dust av perfect pearl.
På det rosa cardstocken är det swirlarna som jag handlade hos stellas förra gången. Orgasmvarning på dom! ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: marie

Herregud vad bra den blev!!!!!!



Men sen är du ju inte guru utan anledning!!!!



kram kram

2009-10-02 @ 19:37:25
Postat av: Zozzo

Jätte fin LO!!



Kram

2009-10-05 @ 07:54:08
URL: http://zozzo87scrapbooking.blogspot.com
Postat av: Tina Tygbiten

Hej vännen!

jag har något till dig i min blogg

Kram Tina Tygbiten

2009-10-11 @ 14:14:21
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: