>

Bulorna och fläskläpparnas tid

Oj, en hel vecka har gått sen jag skrev sist.
Tiden går så fort med barn i huset. ;-)

 Veckan har varit lätt att fylla, med mera målande, scrapkväll på Stellas (Anna var med och där träffade vi bland annat Jenny), långpromenad med Veronica och lilla Lea, bvc-besök och till sist hade vi en hel dag ihop med Annika och lilla Leia.

Och i fredags var det begravning för min kära farmor. Det blev en jättefin dag, som farmor skulle ha gillat.
Linnéa åkte till sin farmor i fredags morgon och vi ska hämta henne idag. Vi tyckte att en begravning inte var något för henne. Hon skulle ha förstått att folk var ledsna men inte varför. Maja fick dock följa med.

Lördagen tillbringade jag med Marie på Scrapmässa i Uppsala. Vi hade det jättetrevligt! Tack gumman..
Lite lättare blev plånboken också, men det var väl oundvikligt. He he.
Jag köpte ett jättecoolt album till våra bröllopsbilder (jajaja, jag veeet att vi gifte oss för mer än ett år sen, men jag har inte hittat det perfekta albumet) så nu kan jag sätta igång med det projektet. Skoj skoj!

Annars så är allt bra med mig, men jag börjar nog känna av något i halsen. Suck.. Maja blev förkyld i natt så hon har snörvlat och kinkat hela natten.
Och för att få lite grädde på moset så slog hon i läppen i soffbordet när hon nös, så nu är det en fin fläskläpp där. Precis när bulan i pannan gått bort. Men så är det väl med ett barn som snart går. Herre Gud hon är ju bara 9 månader, men den här damen har brått brått.

Just nu kollar Maja och jag på Jordgubbslisa medan Johan och Jonas sover. Nä, inte ihop. ;-)
Ja, min bror är här på besök över helgen och passade på att flyga Stridflygssimulationen (som han fick i present av oss på sin 25-årsdag) igår kväll. Han älskade det! Och jag förstår det, för det var jättecoolt att titta på bara, så hur ska det inte vara att flyga själv.

Nu måste jag ta hand om en liten snorig bebis.

Kram kram

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: