>

Ett vinstpaket

Igår damp det ner ett vinstpaket från Tygbiten, sen när jag vann kortutmaningen på FL.
Oh vad glad jag blev!
Och så mycket fint det fanns där i.


Tackar Tygbiten! :-D

Annars är det full rulle här, som vanligt.
Just nu är L hos sin mommen  (sen torsdags eftermiddag) och jag och M ska hämta henne senare idag.
I torsdags var vi ute med Anna och Fredrik och hela familjen på restaurang. Anna fyllde år och vi hade en väldigt trevlig kväll med god mat och en snäll M som sov. ;-)

Jag hade gjort ett rätt lyckat kort till Anna, som jag självklart glömde fota innan. Men Anna kanske kan hjälpa mig med den saken. ;-)

Maja är det fullt ös på också, hon håller på att lära sig gå. Bara 10 månader gammal. ;-)
Igår tog hon hela 7 steg själv, så det går snabbt framåt.

Lite bilder på tjejerna från häromdagen:




Visst är dom för goa!


Trevlig helg på er!
Postad i: Allmänt Kommentarer (3)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det smittande leendet Maja har när hon kör är helt underbart, jag börjar fnissa varje gång jag ser det.

2009-09-27 @ 19:29:27
Postat av: Kickan

Fiiina tjejer! :-)

2009-10-13 @ 18:42:40
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com
Postat av: Anonym

Wow - grattis till vinsten =) tävlar du i scrapping också...

2009-10-25 @ 11:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: