>

God morgon världen 03,30

En snarkande man och en pigg bebis är ingen bra kombination.
Toppa det med att jag la mig lite extra sent går kväll.. ZZZZZZ

Har nog sovit max tre timmar sammalagt och käner mig mer död än levande.

Maja vaknade halv fyra och vägrade somna om.. Vid fem gav jag upp försöken att få sova vidare och nu är vi uppe, jag och Maja och lillkatten Doris.

Igår var min svägerska Lina med familj här. Det var jättekul att träffa dom, senast var väl förra året vid vårt bröllop.
Barnens kusin Sigge är bara ett par månader äldre än Linnéa och dom fann varann väldigt fort och lekte järnet!
Och Maja kröp efter och försökte hänga med. ;-)
Det kändes svårt att bryta deras lek när dom efter middagen skulle åka. Linnéa ville leka mer med "tusin Sidde".

Vi hopppas att vi kan åka över till dom tidigare än om ett år. ;-)



GAH! Vilken stank!
NU fattar jag varför Maja inte ville somna om...
Det var en laddning på gång...

Hur mycket illaluktande bajs kan det komma ur en bebis egentligen?
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: