>

Scrapkavalkad

Senast jag och Anna var på Stellas så gjorde jag en LO med Oskar, vår förra hund.
Men jag kom på att jag inte visat den..



Sen har jag fått en beställning på ett kort, från Ria. Det är till hennes kompis Stina som fyller 30 år.
Detta var något att bita i, för beställningen var av en typ jag sällan gör. Färgstarkt och helst i färgerna rött, orange och grönt.

Men så här blev det:

Jag har lekt med lite olika tekniker, bland annat distresser och lite perfect pearl..



Man kan vika ut kortet..

     

Så här och så här.. Och en baksida också.



Och självklart ett matchande kuvert.

Ser att bilderna inte är super, men det beror nog på att kameran håller på att ge upp (?) och att blixten reflekteras i pearlen...

Nu ska febriga jag skippa datorn och softa i soffan.. Kraaam
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: