>

Våren är här!

Våren är här och man blir så glad...
Men tyvärr lever sjukdomar även på våren och här ligger man nu med feber.
Inte så himla skoj..

MEN, det har inneburit att jag (som sovit mesta dagen) har fått liiite energi att scrappa nu på kvällskvisten, mellan nattningar av barn.
Två kort blev klara och ett födelsedagskort till en liten 4-åring (näe, stora killen var det ju!) är på gång.
Jag tror det blir ett Batman-tema, för det har födelsdagsbarnet önskat sig. ;-)

I helgen hoppas jag att jag och Maja ska komma iväg till Gävle. Jag borde vara frisk då.
Vi ska till Ria, Daniel och Elias, dels för att hälsa på och dels för att frakta hem en massa växter, buskar och träd från deras snart uppgrävda (dreneringsjobb av grunden) tomt.



Nu ska jag nog begrava mig i en tekopp stor som Atlanten och softa i soffan.
Tinge-ling!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: