>

Länge sen, jag vet ;-)

Mina fiskar i Happy Aquarium är nästintill döda, mina grödor i Farmville har ruttnat för länge sen och jag har inte loggat in på msn på eh, eh fyra veckor (stämmer det Marie?).
Och inte ett jota har jag bloggat om.

Och jag har knappt fått nåt scrappat heller, lite less efter alla miljarder julkort. Och nej, jag vägrar vägrar och åter vägrar att göra alla korten likadana. Näpp, alla ska vara orginella. ;-)

Jag har däremot haft en underbar jul med familjen här hemma hos oss, vi har byggt nästan nästan nääästan klart i farstun (saknas färg på två foder), varit fastklistrad i stephenie meyers underbara värld med Bella och Edward, samt kommit in i nån ny sticka/virka-fas. Håller på med min första Amigurumi just nu, en lila kanin. Tror Linnéa ska få den.

Hur som helst, december kom och gick i rekordfart.
Vips är det ett par dagar tills jag ska börja jobba. Yikes!
Det ska bli spännande men samtidigt vet jag att jag kommer få jobba min r-v av för att komma igen. Jag har ju liksom bara varit mammaledig/sjukskriven i nästan tre ÅR. ;-)

Men nu är jag taggad till tusen!
Bring it on, pubertetsmonster!


Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: Marie

hurra du är tillbaka!



behöver något att göra på dagarna nu när jag inte jobbar.. :(

2010-01-05 @ 22:08:55
URL: http://mariespysselhorna.blogg.se/
Postat av: Kickan

Kul att du skriver något igen! Förstår att det är full rulle och lycka till med jobbet, förstår att du är taggad! :D

2010-01-06 @ 12:36:52
URL: http://gronasmaapplen.blogspot.com
Postat av: Mia

You go girl!

2010-01-07 @ 12:26:08
URL: http://mialee.bloggproffs.se/
Postat av: Anki

Jag har städat i dina akvarier, tyvärr kan ja ju ej mata firrarna dina annars sku ja gö d me!!! Du kan ju allti sälja de så slipper de självdö stackarna...

Kraaam

2010-01-09 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: