>

Hej Erik!

Och alla andra i klass 6:1.. Vinkevink!

Idag på lektionen kom vi in på bloggande och jag råkade ju nämna att jag visst läser bloggar och själv bloggar.
Eleverna blev lite småchockade...
Gud vad gammal jag kände mig då!
Vad tror dom, att man är pensionär bara för att man räknas som "vuxen"?

Så bara för att klargöra:
Jag lyssnar på Muse, inte Lasse Stefans
Jag gillar att scrappa, inte brodera
Jag tränar på gym, inte på tantgympa på Friskis
Jag kollar på skräckfilmer, inte svenska dokumentärer
Jag shoppar helst kläder, inte prydnadssaker
Jag är ett fan av Twilight, inte svenska deckare


Men vad säger detta om mig?
Är jag en gamling som förtvivlat försöker hålla mig kvar i ungdomen?
Borde jag växa upp och bli som en "riktig vuxen"?

Äh, skit i allt. Jag är mig själv!

Angel rocks!
Postad i: Allmänt Kommentarer (4)

Kommentarer
Postat av: tava nahid & amanda brandting

hej linda ! :d

2010-06-01 @ 13:50:22
Postat av: Juliia i 6:1

Hej Hej lärare ;) Fin blogg du har :D

2010-06-01 @ 17:21:13
URL: http://juliialundqvist.blogg.se/
Postat av: Marie

haha..



vill bara påpeka att det inte är fel att titta på svenska dokumentärer, tantgympa och läsa svenska deckare :-P



puss och kram!!!!

2010-06-01 @ 19:42:08
Postat av: Angel

Marie: näe, det är det inte.. men det är inte "jag". ;-)

kraaam



tava, amanda och julia:hej hej! :-)

2010-06-01 @ 21:00:43
URL: http://angelslillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: