>

Sista veckan med elever

Ja, det känns både skönt och vemodigt.
Jag kommer, tro det eller ej, faktist sakna dom små liven.

I måndags var vi i Brevik, hela klassen, och lapade sol och en del galningar badade. Det var KALLT!
Lite kubb, lite volleyboll och en liten dust vattenkrig gjorde dagen.

Tisdag, ja just ja.. Det var igår ja..
Ehh, jooo, brännbollsdag.
Tja, vad hände.. Hmm, jag blev utskälld av en kollega som tydligen vaknat på fel sida. Eleverna spelade bra även om vissa har svårt att springa med byxorna vid knäna. ;-)
Jag fattar att det är snyggt med VISST häng, för det gillar till och med jag, men ibland undrar man...

Läs denna, ha ha ha. DET var väl över gränsen..


(Bild lånad från norran.se, för av nån anledning har jag inte bilder på småpojkars rumpor. ;-) hehe)

Tjaaa, vad mer. Jag, lilla albinon, brände mig såklart och fick ha lååångärmat idag. Pust!

Joo, idag har vi varit hela bunten på Skansen.
Rätt najs faktist, även om min förbenade fot krånglade och gjorde ont.
Japp, för dom som inte vet det så är jag officiellt GAMMAL, för jag har fått förstadie till hälsporre. Morr, vad ont det gör..
Så jag satt en del på Skansen (vid  Sollidenscene där Allsång på Skansen spelas in) medan eleverna sprang, läs hasade, runt.
Jag hade sällskap av några elever och vips så kom en hel radda kändisar förbi.
Vi satt kvar en stund och ett tag senare visade det sig att dom skulle spela in en promo för Allsång.
Anders Lundin radade upp de flesta kändisar som skulle delta under säsongens avsnitt.
Tror inte jag sett så många "kändisar" samtidigt. ;-)
Ett par av tjejerna i klassen blev nog rätt till sig när Erik Saade, Darin och Månsan visade sig.
;-) hehe, när en började skrika att hon äääälskade Darin så smet jag tacksamt undan. Pjuh!

Såå nu är man hemma. Johan och Ninni är ute och tättar motorcykeln och jag har precis lagt en övertrött Maja.

Tror jag ska softa med en bok innan jag ska lägga mig. Är trött efter tre dagar med klassen i solen. ZZZZ
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: