>

Bilder från torsdagskvällen med Anna

Jag var som sagt rätt produktiv härom kvällen, när Anna och jag scrappade.
En del blev bara halvfärdigt, men jag tänkte visa lite bilder på det som blev färdigt.


Först ut är ett av kalasinbjudningarna till Ninnis kalas. Hon har själv valt Temat, som ska vara Prinsessor och Riddare.
Och jag som alltid försökt få henne att INTE vara så där fluffigt sockersött rosa. Morr..
Men det är väl en period som allting annat. Jag gnäller väl om några år när det är svart och Goth som gäller. ;-)
Hon har även beställt en Liiiiiila tårta, så vi får se om hennes mamma kan leverera det.


Och ett grattiskort till en kollega.


Och till sist gjorde jag några småkort att ha i beredskap. Typ att stoppa i nån blomma.

Märks det att jag är inne i en Distressperiod? ;-)

Kram på er, nu ska jag fortsätta chatta med min kära bror och försöka ignorera att jag borde jobba.
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: