>

Hipp hipp hurra!

För Ninni idag!
Stora tjejen blir tre år idag. :-)

Vi har haft kalas i dagarna de tre. Barnkalas på lördagen, släkten på söndagen och idag bara vi i lilla familjen.


(lånad bild)

Tänk att det var tre år sen man fick upp den där kladdiga saken på magen.. ;-)

Annars är det fullt upp. På fredag kanske jag blir normal människa igen. Så normal som jag nu kan bli, det vill säga. ;-)
Då är alla betyg och omdömmen klara. Pust...
Den som tror att lärare har det soft, svänger förbi och har nån lektion då och då och en massa lov hela tiden.. Jo tjena!
Jag jobbar skiten ur mig resten av året och sommarlovet får en att klara av jobbet. Men det kanske inte är så konstigt att lärare ofta "går in i väggen", för stresstålig ska man vara.
Jaja, jag ska inte gnälla. Jag älskar mitt jobb för det mesta... Eleverna är guld! 


Kraaam på er, snart är jag tillbaka med nya krafter

(mumlar för mig själv: två veckor och två dagar, två veckor och två dagar)
Postad i: Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hejar på från the sidelines!!!!!!!

Du är nära slutet nu!!!!!



Igår kväll kände vi första sparkarna här... :-) så snart kan vi fira 3års födelsedagfest här med :-)



kram snäckan!

2010-06-01 @ 09:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: