>

Same procedure as last year?

Same procedure as every year...

Suck..
Jag ska inte börja prata om jobbet, för då är risken att jag inte slutar innan all stress och irritation har runnit ur mig.
Men som en kort sammanfattning:
Medmentorn är långtidssjukskriven så jag har ansvaret över klassen själv, jag har betygsångest, eleverna har inte betygångest och det ger MIG mer ångest att dom inte fattar, och lägg sen till att jag har flera strulpellar att hålla koll på varje minut. Varje minut av varje timme av varje dag. Bläääk.
Suck, igen...

I morgon är det dock fredag, jippie, och jag går bara till tolv. Sen är det att hämta upp prinsessorna på dagis och dra norrut till mamsen.
Ungarna ska vara där hela helgen och vi föräldrar ska hinna med:
1. Pilla med huset, gärna isolera. URK!
2. Umgås med vänner som normala ickeföräldrar. ;-)
3. Sova så mycket vi kan, vid vilka tider som vi vill.
4. Och kanske gå ut och käka eller gå på bio.

Hmm, undra om vi hinner med allt. Vad ska vi skippa? Isoleringen? ;-)

Näpp, nu ska jag kolla upp nån film som går på bio. Har ju ingen koll liksom. ;-)

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: