>

VAB-premiär!

Japp, det var ju självklart att ungarna blev sjuka lagom till att inskolningen var klar, johan hade sin första dag på jobbet och svärmor (som brukar hjälpa till när ungarna eller vi är sjuka) var bortrest.
Så jag fick ta mina allra första VAB-dagar och vara hemma en hel vecka.
Idag var båda friska sen flera dagar tillbaka och fick åka till dagiset, vilket var med jubel.
Att lämna gick suveränt, inte en sur min. Mammas lilla minsting är stora tjejen nu som lääängtar till dagis.
Jag skulle ljuga om jag sa att det inte känns lite vemodigt.

Annars är det som vanligt fullt ös och jag känner att jag inte hinner med nåt alls. Att blogga kommer långt ner på listan just nu, sorry alla, men nu tänkte jag kasta in ett inlägg och visa lite bilder.

Lite blandad kompott..


Pyjamas-tekalas med Anka.


Gladaste Tofs-fisen


Husets barista?


Påskkärringarna på väg till Blåkulla..Eller kanske dagiset?


Prinsessorna hand i hand till farbror Fredriks kalas.


Vi har haft besök av farfar och Anita.


Och vi avslutar med en mysbild på två trötta gosiga tjejer.

Tjingeling, nu tar jag mig en kopp te..
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: