>

F-n vad jag är värdelös!

I alla fall på att blogga...


Jag har haft verkligen fullt upp dygnet runt sista tre veckorna, så här i terminsstart.
Idag kom jag äntligen ikapp med allt jag borde hunnit med.
Jag har gått ner till 75 procent, men man har ju lika mycket mentorsarbete och pappersarbete som om man jobbade heltid.
Men jag har kortare dagar, för att tjejerna inte ska behöva gå så långa dagar på förskolan.
Dom trivs jättebra på sina nya avdelningar, och det känns så skönt!

Nä, nu ska jag fortsätta småpyssla lite med blomtillverkning innan min svägerska kommer på besök. Ska bli såå kul!

Jo, jag har redan hunnit rätta klart allt helgarbete, så nu känns helgen öppen för fritid och inte arbete.
I morgon är det Höstmarknad på förskolan, sen kräftskiva på kvällen för hela bostadsområden. Najsigt med krypavstånd hem. ;-)

Trevlig helg på er!

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: