>

Gå-bort-present

Idag har jag och storasyster varit på maskeradkalas hos dagiskompisen Felicia.
Det var skoj.

Nu är det snart dags för mig att gå på eget kalas, Kristins kräftskiva.
Det blir på deras bastuflotte med bad i både sjön och i badtunnan. Najsigt värre. ;-)

Men då måste man ju ta med en liten present och jag köpte en ask Nobless. När jag kom hem så insåg jag ju att presentpåsen jag scrappade för ett tag sen passade PRECIS till chokladasken så detta tar jag strax med mig:


Påsen med choklad


Ett litet kort till

Både påsen och kortet är gjorda med Distresser. Hmm, jag måste inhandla lite nya dynor faktist.
Fönstret på påsen är av ett slaktat celofankuvert och det blev jättebra ihop med blommorna. Tycker jag iaf. ;-)

Nä, nu ska jag göra mig klar.
Trevlig helg på er alla
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: