>

Varför?

Varför är jag så himla trött?
Somnar snart sittandes... zzzzz



Efter tre dagar med eleverna, så har jag hunnit med:
- ett skämt-överraskningsprov (jag vet, jag är såååå elak! moooahahaha)
- blivit tillfrågad av en elev att göra... ehh.. jag vill inte ens skriva ordet.. Trevligt var det inte iaf...
- fått hjärnsläpp i ett koordinatsystem
- druckit hinkvis med te
- och till sist, blivit tvungen att skälla på elever som röker, skolkar och allmännt är otrevliga..

Varför blev jag lärare??
För att skälla och vara moralpolis, eller för att ge skämtprov?
Näe, mest för att eleverna trots att dom är pissiga, jobbiga och hormonstinna, faktist är jäkligt kul att jobba med.

Så ni som läser denna blogg och är mina elever, eller varit det, ni är riktigt mysiga!

Sååå, nog med lovordandet.. Nu ska jag banne mig sova...
Så jag orkar få hjärnsläpp i morgon igen. ;-)
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: