>

Supermom?

Jag sov pissigt i natt, uppe med tuppen (dvs Maja) och sen hade vi Anki, Findus och Minna över på besök.
Ungarna lekte så bra (en liten blödande läpp till trots) så jag och Anki hann t.o.m prata själva en stund. Kors i taket! ;-)
Nu är ungarna trötta, jag med, och de borde väl softa framför en film eller med en bok i sängen men det har dom INTE direkt någon lust med.
Så lördagsgodiset åkte fram som en muta att kaaanske kanske kunna sitta still i 2 sekunder men det funkar si så där.
Japp, jag är en dålig mamma som använder teven som barnvakt, plus att jag stoppar i mina barn socker och E-ämnen. Tänk vad alla moralmorsor på FL skulle säga! ;-) hehe
Men jag känner mig sliten och trött och skulle helst sooova nu.
Men jag ska nog ta mig i kragen och fota senaste projektet, så det kommer ut här nångång.
Trudiloo så länge

Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: