>

Swingers?

Nej, men ett Swing Card gjorde jag för ett par dagar sen.
Det var lite krångligt med alla mått i inches, jag lär mig aldrig, men själva kortet var enkelt att göra.
Kortet ouppvikt
Motivet i mitten är distressat i lila, bruna och rosa nyanser. Fjärilsstämpeln är en clear stamp från Panduro.
Blomman är en hemmagjord, som jag tyckte passade kortet och två pins blev pricken över i:et.
Kortet uppvikt, så man ser baksidan och hälsningen.
Samma distresser användes på baksidan. Puss och Kram-stämpel, hjärtestämpel från Panduro och en bakgundsstämpel med latinsk text.
Här kan du se en tutorial på Swing Cards:
Klart värd att prova på!
Trevlig helg!
Postad i: Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: